Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Každý ví, že inkluze se dělá na příkaz EU a u nás je navíc šitá na míru jisté mensině, což je jasná diskriminace normálních a chytrých dětí. Dělá to na mě dojem, že EU a jejich sluníčkáři nechtějí normální a chytré občany. Pro EU je asi ideálem smažka z Kliniky, který na povel vyjde demonstrovat za jakoukoliv multikulti blbost, která je z dílny EU.

1 0
možnosti

Ale prosím vás, každý, kdo se ve školství (nejen speciálním) dnes pohybuje, s inkluzí nesouhlasí. Některé děti integrovatelné nejsou a nikdy nebudou. Přála bych panu pisateli, aby strávil týden ve třídě praktické ZŠ, kde 80% jsou romské děti.. Aby se trochu dostal do reality.

4 0
možnosti

P78e10t57r 24C12a76i27s

26. 7. 2017 17:16

Nevěřil jsem vlastním očím. Já bych navrhnul zásadním způsobem snížit počet studentů humanitních oborů. Jak sleduji co dokážou vyprodukovat, tak stejně je máme na dvě věci.

4 0
možnosti

To už jsem tady dlouho neviděl. Téměř tisíc přečtení a karma pod 10.

4 0
možnosti
Foto

přímou karmu zatím dalo pouhých šest čtenářů

0 0
možnosti

O18t59a 64K94i49n32c

26. 7. 2017 12:21

Inkluzi je potřeba v prvé řadě vymýtit ve vládě, v parlamentu a v prezidentské kanceláři. Ale to bude běh na hodně dlouhé tratě.

1 0
možnosti

Inkluze by se měla hlavně týkat jen těch vzdělávatelných a ochotných se vzdělávat. Líné a mentálně postižené stejně nikdy nikdo nevzdělá. Jo vlastně ... ono to začlenění už existuje i bez slavných nabubřelých frází. Inkluze jen tahá peníze z veřejné kapsy.

10 0
možnosti

To je nesmysl. Ten vzdělavatelný se naučí daleko víc ve speciální škole, kde se mu mohou věnovat.

0 0
možnosti

Pro mě zase není fér vykalkulovat náklady a pak chtít mnohonásobně více,protože neumím základy matematiky.V takovém případě ať ti samozvaní erudovaní odborníci táhnou,když neumějí počítat.

Je zajímavé,že se furt řeší férovost segregace,nevýchova rodičů a peníze,ale že ti rodiče dostanou dávky,aniž by museli dokazovat výchovu k potomkovi se neřeší.

Proč se například nárok na dávky,nebo když rodič pracuje tak na daňové zvýhodnění,nepodmíní školní docházkou a chováním potomka ve škole?

4 0
možnosti

P72e76t54r 62B73u66r96i86a55n

26. 7. 2017 10:09

Není pravda, že by romské děti byly zařazovány do praktických a speciálních škol neoprávněně. Pravda je taková, že ty děti jsou cíleně segregovány a vylučovány ze společenského života majority svými rodiči a to jejich katastrofální ne/výchovou. Mnohé z těch dětí nejsou schopny splnit ani základní kritéria pro přijetí do ZŠ a trvale vykazují spíše úroveň mentálního zaostávání.

Neznají barvy, tvary, neumí počítat ani do deseti, neví v které zemi žijí, nemají základní společenské návyky, neumí se samy obsloužit, neuznávají jakoukoliv autoritu, nemají sociální návyky, knížku, blok a pastelky drží poprvé v životě (jak zjistil jakýsi sociální průzkum). Tady je jasně vidět, že sta tisíce sociálních dávek vyplácených na děti romským rodičů v prvních pěti -šesti letech jejich života byly zjevně ukradeny a zneužity.

Romové si našli obezličku v tom, že zařazení do speciální školy předpokládá nějakou mentální dysfunkci, a oni jsou schopni doložit, že v pubertě, tedy po letech vypiplávání žáka ve speciální škole, tedy poté, co z něj desítky pedagogů vychovají jakž takž použitelného člověka, že ta dysfunkce tam není a že tedy byly zařazeny nesprávně, takříkajíc rasisticky.

Nezvěme tento stav už konečně pravdivě: jedná se o mentální podúroveň úmyslně zapřičiněnou jejich rodiči. Není přeci možné, aby zaměstnaná matka naučila své dítě mimo jiné skládat puzzle, a jiná, válící se 24hod. doma nenaučila své dítě v šesti letech ani používat příbor.

Jistě, zaveďme tedy opět pomocné školy a jasnou klasifikaci úrovně znalostí a dovedností žáka 1-9 stupně ZŠ. Nesplníš, mažeš do blbšulky! S tím, že každé pololetí mají rodiče možnost přihlásit své dítě k testu, zda-li už splňuje úroveň určité třídy ZŠ. Potom bude vzato.

Bavil jsem se z několika učitelkami prvního stupně a všechny se shodly: díky inkluzi (a před tím díky pozitivní diskriminaci) vychováváme za těžké peníze a pod dohledem státu programově budoucí kriminálníky s IQ 90.

A perlička na závěr od jedné z nich: "Ani po prvním půl roce jsme h

12 0
možnosti

P51e61t22r 90B73u20r60i63a22n

26. 7. 2017 10:10

A perlička na závěr od jedné z nich: "Ani po prvním půl roce jsme ho nebyli schopni naučit, aby si zapamatoval jméno své matky! A to má pedagogického asistenta."

6 0
možnosti
Foto

inkluze ve vašem pojetí je zločin na dětech.

15 0
možnosti

Předpokládám, že děti autora navštěvují základní školu v jedné třídě spolu s několika inkludovanými, nejlépe romskými spolužáky. Anebo snad dítě autorovo je samo inkludované? ...

4 0
možnosti

V obou případech na inkluzi doplatí.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS