Diskuse

Muslimové jsou noví cikáni

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

http://www.bezvydavatele.cz/book.php?Id=778

Lze zakoupit e-knihu, pokud hledáte odpovědi na otázky: proč někteří muslimové jednají agresivně, nabízím vám k zamyšlení několik odpovědí, které mohou, ale nemusí být pro vás dostatečnou inspirací pro vaše bádání.

http://www.bezvydavatele.cz/book.php?Id=778

0 0
možnosti
OR

Pane religionisto, které bojechtivé starozákonní proroky máte na mysli, když píšete "Starozákonní proroci nebyli o nic mírumilovnější (než Muhammad)" ?? 8-o

0 0
možnosti
OR

Jakákoliv paralela Romů s muslimy je nesmysl. Rv

0 0
možnosti
ZB

Karma.Také jsem překvapen,kde se vyrojilo tolik "odborníků" na Korán;-).Od národa,který má v krvi hilsneriádu,se nic moc jiného čekat nedá....

0 0
možnosti
VC

Já nejsem "odborník na korán". Já jsem odborník na sebeobranu. A brzy už "Krav Maga" zvládnu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Špatné přirovnání. Viděl jste někdy cikána, jak se obalí semtexem a jde se někam odpálit?

1 0
možnosti
Foto

Povedlo se vam to sepsat velice smysluplne a presne R^R^

1 7
možnosti
PJ

to by mě teda zajímalo, co má broučkař společnýho se znalcem ideologií ;-D;-D;-D

tím chci upozornit autora i nevšímavý diskutéry, že entomolog je znalec hmyzu, asi tu došlo k záměně s etnologem... ;-D;-D;-D;-D

1 1
možnosti
Foto

Takto zacina a konci vetsina argumentu tech slusnejsich odpurcu islamu, co se vynorili ze dne na den s hlavou plnou znalosti v oboru ;-D

3 2
možnosti